Köpevillkor ICA Maxi Visby
De här köpevillkoren gäller för dig som kund vid beställning av varor från Brukets
Livs AB 556521-5414 även känt som Maxi ICA Stormarknad Visby, Adress: Follingboväg 70, 621 43, Visby.
ICA Maxi Visbys verksamhet är registrerad och verksamheten kontrolleras
regelbundet av region och relevanta myndigheter. Samt utför även regelbunden
internkontroll.
regelbundet av region och relevanta myndigheter. Samt utför även regelbunden
internkontroll.
Via webbshopen kan privatpersoner och företag beställa varor som du hämtar
och betalar i vår butik.
Beställningar & avbeställning
Minst fyra arbetsdagar innan vill vi ha din beställning.
Avbeställning/avbokning - Minst 4 arbetsdagar innan beställning
Betalning privatpersoner
Du betalar för din catering på plats i butik vid upphämtning.
Betalning företag
Önskar ni betala med faktura föregås detta av sedvanlig kreditprövning innan
företagets godkänns och då får du din bekräftelse. Om du önskar bli
företagskund så ta kontakt med oss per telefon eller
kundkontakt.visby@maxi.ica.se så hjälper vi dig.
Genomförande av betalning, via faktura eller kort sker på plats i vår kassa i
butiken.
Allergener
Vi hanterar allergener i vårt kök och kan därför alltid finnas spår av. Har du frågor
eller vill veta mer om hur vi hanterar maten, tveka inte att ta kontakt med oss.
Specialbeställningar/frågor
Kontakta oss om du har frågor eller vill ringa in din beställning.
Catering/kök: 0498 655 652
Bageri/konditori: 0498 655 657
Upphämtning av beställningar i butik
Tårtor/bullar/fikabröd - hämtas upp vid bageriet.
Catering såsom Bufféer, smörgåstårtor och andra delikatesser - hämtas upp vid
vår delikatessavdelning.
Hantering av personuppgifter
Vi behandlar alltid dina personuppgifter i enlighet med GDPR (General Data
Protection Regulation). Dina personuppgifter är alltid skyddade från tillgång av obehöriga och endast ett begränsat antal personer med särskild behörighet har
tillgång till informationen.
Reklamationer och feedback
Vi vill självklart att du ska bli nöjd! Om du anser att det är något fel på den
catering som du har beställt, ber vi dig kontakta oss på en gång. Så snart som
möjligt ser vi till att försöka hitta en lösning. Vi förbehåller oss rätten att avgöra
vad som anses vara en lämplig lösning i varje enskild situation.
Vi försöker alltid tillmötesgå ditt önskemål om specialkost, vi kan dock aldrig
garantera att maten inte innehåller spår av nötter och andra allergener.